امروز دلم گرفته از همه چیز وهمه کس .می خواهم هنجارها را بشکنم .می پرسی کدام هنجار ُ هنجار بیخود بودن وبیخودی بودن شاید کمی خنده دار به نظر برسد اما :

به قول پیر قدیم:ما که از این باغ تو فیضی نبردیم.