هنجار شکن
امروز دلم گرفته از همه چیز وهمه کس .می خواهم هنجارها را بشکنم .می پرسی کدام هنجار ُ هنجار بیخود بودن وبیخودی بودن شاید کمی خنده دار به نظر برسد اما :
به قول پیر قدیم:ما که از این باغ تو فیضی نبردیم.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم آبان ۱۳۸۸ ساعت 10:14 توسط شاهپرک
|